Kontaktovat své klienty, dát jim vědět o novinkách, akcích a nalákat je na produkty, které pro ně budou přínosné, to je hlavním přínosem elektronické komunikace. Jak na e-mailing https://www.seolight.cz/jak-na-e-mailing se můžete poradit u odborníků, kteří se tím zabývají každý den a skutečně ví, o čem mluví.

 

Jde o efektivní propagaci služeb a výrobků, které se řadí do kategorie přímého marketingu. Nevíte, jak se do toho pustit a jak ho vylepšit? Dáme vám pár dobrých tipů. Základem je samozřejmě práce s kvalitním obsahem, žádné gramatické chyby, lidský přístup a šikovnou grafiku.

Pošlat e-mail ecommerce

Pozitivní omezení zákazníků

Asi to zní podivně, ale v tomto případě není omezení nic negativního. Psychologické výzkumy ukazují, že lidé reagují na zprávy úplně jinak, pokud mohou přijít o skvělou příležitost, která by jim mohla ušetřit peníze a přinést něco šikovného. Upozorňujte na výprodeje, poslední kusy ve skladu, poslední možnosti nákupu za zvýhodněnou cenu apod. Tohle všechno funguje skvěle.

 

Jedinečnost je důležitá

Doby, kdy všichni chtěli být stejní, je dávno pryč. Pokud dokážete svůj e-commerce vytvořit na principu exkluzivity a individuality, máte vyhráno. Nikdy se nechce probírat v e-mailu nabídkami, které mu nic neříkají. Snažte se proto zakládat obsah na předchozím nákupu, vyhledávání na webu a cílové skupině. Nabídněte jim nabídku jen a pouze pro ně. Uvidíte, že budou nadšení.

Kontakt komunikace klient

Nepoužívejte procenta

V e-commerce se všechno točí kolem procent, ale to rozhodně neznamená, že je tam musíte psát. Místo procent nabídněte lidem konkrétní čísla, pod kterými si budou moci představit konkrétní nabídku. Uveďte například, že si danou částku mohou jen dnes odečíst od konečné ceny nákupu. Sleva v procentech jim tolik neřekne, protože by museli počítat, kolik přesně ušetří. A na to nikdo nemá čas, když jim výhodné nabídky předkládají obchody dnes a denně.

7. 9. 2020